Service & Support
Zonder dat veel organisaties dat beseffen, is de ICT het kloppend hard van vele ondernemingen. Een storing hierin heeft direct invloed op al uw werkprocessen en productiviteit en de tevredenheid van uw medewerkers. Ook zijn vele afspraken die u met klanten maakt inmiddels digitaal opgeslagen. Daarom doet it-con in haar dienstverlening er al alles aan om storingen te voorkomen. En hebt u vragen of ondervindt u toch problemen met uw systemen, dan staat ons team direct voor u klaar om het zo spoedig mogelijk op te lossen.
Wij bieden u technische ondersteuning op de volgende manieren:
- Systeembeheer op afstand: Vanaf onze eigen werkplek kijken we met u mee in uw systeem en helpen u direct weer op weg.
- Real-time servermonitoring: Uw servers en netwerken worden continu bewaakt om storingen voor te zijn.
- Technische ondersteuning: Support bij u op locatie door een medewerker met zowel technische kennis als kennis van uw werkprocessen.
- Trainingen: Uw medewerkers leiden we op om zelf de systemen te beheren of de software optimaal te gebruiken.
- Telefonische helpdesk: Direct contact met een technicus die uw vragen beantwoordt of oplost en actie onderneemt om grotere problemen te verhelpen.